حمله نیروی هوایی عراق به کاروان حامل ابوبکر البغدادی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 119
نویسنده : علی

 کاروان حامل سرکرده گروه تکفیری صهیونیستی داعش هنگام عزیمت از مرزهای سوریه به سمت منطقه قائم عراق در منطقه الکرابله ( از توابع شهرستان قائم در استان الانبار که 5کلیومتر با سوریه فاصله دارد ) هدف حمله هوایی قرار گرفت.


به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، منابع رسمی عراقی حمله به کاروان حامل ابوبکر البغدادی سرکرده گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش را تایید کردند. به گفته خبرنگار شبکه، خبرها حاکی از آن است که کاروان وی در منطقه الکرابله در غرب الرمادی هدف قرار گرفته است و از سرنوشت وی اطلاعی در دست نیست.

عبدالله بدران خبرنگار شبکه در بغداد در گفتگویی در این خصوص گفت: اطلاعات اولیه حاکی از آن است که کاروان حامل وی از مرزهای سوریه به سمت منطقه قائم در عراق حرکت کرده و وارد منطقه الکرابله در نزدیک مرزهای عراق و سوریه شد و هدف حملات جنگنده های عراقی قرار گرفت. بر اساس اطلاعات به دست آمده از مقامات اطلاعاتی عراقی این کاروان متشکل از هفت دستگاه خودرو بوده است و این احتمال وجود دارد که البغدادی در جریان حرکت مخفیانه به سمت منطقه الکرابله برای شرکت در نشست با سرکرده های داعش در الانبار در این کاروان حضور داشته است.

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: